?

Log in

No account? Create an account
davies is such a downer - The Wackout Kru [entries|archive|friends|userinfo]
the_wackout_kru

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

davies is such a downer [Feb. 27th, 2004|04:57 pm]
the_wackout_kru

the_wackout_kru

[dj_nause]
[sound |king prawn - smoke some shit]

u r so cool
to be a rock and not to roll says:
crack head r u now
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
innit
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
yeah - a huge one
to be a rock and not to roll says:
i bet
to be a rock and not to roll says:
u aint got the balls to do it
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
already have mate
to be a rock and not to roll says:
yea i no
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
who told u?
to be a rock and not to roll says:
why do u care
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
ok
to be a rock and not to roll says:
so when did u do it
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
at some party a few weeks ago
to be a rock and not to roll says:
why do it
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
i didnt mean to
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
it was just passed to me
to be a rock and not to roll says:
it aint a good thing to do
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
hmmm
to be a rock and not to roll says:
overdose
Fuck the Pain Away [wackout kru] [club 177 kru] says:
its well good tho - a bit short
to be a rock and not to roll says:
yea i no but still
to be a rock and not to roll says:
u can die from that shit

"it aint a good thing to do" - haha, idiot
linkReply

Comments:
From: _radiokillx
2004-11-07 05:14 pm (UTC)
who said that?

also, why have i never seen this community before?
(Reply) (Thread)